The profile is currenly unclaimed by the seller. All information is provided by CB Insights.

spine360.com

Stage

Recap | Alive

Last Raised

$27M | 10 yrs ago

About Spine 360

Omni Surgical, dba Spine360, operates in the medical devices industry, designing, manufacturing and distributing spinal implants and interbody devices. The Company was formed to provide innovative products and specialized services to top tier spinal neurosurgeons and orthopedic surgeons.

Spine 360 Headquarter Location

5000 Plaza On The Lake Suite 305

Austin, Texas, 78746,

United States

Predict your next investment

The CB Insights tech market intelligence platform analyzes millions of data points on venture capital, startups, patents , partnerships and news mentions to help you see tomorrow's opportunities, today.

Expert Collections containing Spine 360

Expert Collections are analyst-curated lists that highlight the companies you need to know in the most important technology spaces.

Spine 360 is included in 1 Expert Collection, including Medical Devices.

M

Medical Devices

3,088 items

Companies that have been granted at least 1 510(k) by the FDA since 2014. Companies tagged as #FDA510(K)

Latest Spine 360 News

Bréking: Átalakul a 168 Óra és a Neokohn tulajdonosi szerkezete, a Pesti Hírlap eddigi tulajdonosa a Brit Media vezetője és résztulajdonosa lesz

Jul 10, 2020

08:03 A Media1 információi szerint a Pesti Hírlapot teljes egészében megvette a 168 Óra hetilapot, a 168ora.hu és a neokohn.hu internetes oldalakat tulajdonló, de hamarosan a tévés és rádiós szegmensben is erősíteni kívánó Brit Media, és a Brit Mediában ugyanakkor ezután résztulajdonosként és vezérigazgatóként is megjelenik hamarosan Milkovics Pál, a Pesti Hírlap eddigi tulajdonosa. Share on facebook A Media1 több bennfentes forrásból származó értesülése szerint hamarosan hivatalosan is bejelentik, hogy a Pesti Hírlapot kiadó Global Post Hun Kft. tulajdonost vált, és a cégben Milkovics Pál , az alapító tulajdonos mellett nemrég már 20 százaléknyi tulajdonrészt szerző Brit Media Kft. 100 százalékra növeli üzletrészét. Az ügylettel egyidejűleg Milkovics Pál várhatóan 20% körüli részesedést szerez az  épp megújuló 168 Óra című hetilapot és ennek internetes változatát, a 168ora.hu -t továbbá a tavaly elindított, zsidó témákat feldolgozó neokohn.hu-t tulajdonló Brit Media Kft.-ben. Vagyis: miközben Milkovics eladja lapját a Pesti Hírlapot a Brit Mediának, ő maga is tulajdonossá válik a Brit Mediában, mely a Pesti Hírlapnak is tulajdonosa lesz. A Media1 információi szerint Milkovics Pál nem csak résztulajdonosként jelenik meg a médiaholdingban, de vezérigazgatója is lesz. Milkovics Pál, a Pesti Hírlap alapító tulajdonosa kezében tartja a lap 0. számát tavaly. Várhatóan ő lesz a 168 Órát is tulajdonló holding vezetője A nagy Milkovics-terv: print-online-tévé-rádió A Media1 úgy tudja, hogy Milkovics víziója az, hogy a Brit Media tévés-rádiós-online-print lábbal is rendelkezzen, és a nyomtatott üzletágnak napilap és hetilap is képezze részét. Szerinte így lehetne a leghatékonyabban működni. A Pesti Hírlap szerkesztősége beköltözött a 168 Óra kiadójához, hogy kihasználhassák a szinergiákból fakadó előnyöket. Pesti Hírlap Úgy tudjuk, Milkovics többeknek arról is beszélt, hogy a cégben való megjelenését követően a Brit Media szeretne a televíziós szektorban is megjelenni, illetve rádiós vonalon is erősítenének. Televíziós vonalon korábban az eladósorba került Hatoscsatorna megvásárlása és teljes átalakítása is felmerült, amit a Telegráf Kft. (a 168 Óra kiadója) meg is erősített a Media1-nek, de arról, hogy hogy áll az ügylet, nem mondott részleteket. A Hatoscsatorna iránt egyébként több más érdeklődő is van, ezért sem tűnik biztosnak az ügy, ráadásul a csatorna teljes újramárkázására szorulna, de az értéke, hogy viszonylag sok kábelszolgáltatónál elérhető. A Brit Media korábban egyébként már érdekelt volt a rádiós piacon, hiszen résztulajdonos volt Arató András mellett a Klubrádió Zrt.-ben, de azután a vállalat részvénycsomagja egy izraeli állampolgárhoz került, aki azonban vélhetően nem teljesen független az EMIH-hez köthető Brit Media mögötti üzleti körtől. Ha ez így van, a Brit Media akár vissza is térhetne a Klubrádióhoz. Ez ellen szól ugyanakkor az a bizonytalanság, ami jelenleg a Klubrádiót övezi. A médiaszolgáltatási jogosultságuk jövő év elején lejár, és a Médiatanácsnak idén nyáron kell döntenie arról , hogy hozzájárul-e, hogy a Klubrádió az éterben maradhat-e a lejáratot követően, azaz meghosszabbítják-e a médiaszolgáltatási jogosultságukat, vagy ők is a Class FM, a Danubius Rádió, a Sláger Rádió, a Music FM, a Civil Rádió és a többi, a hatóság által „kivégzett” rádió sorsára jutnak-e. Arató András, a Klubrádió elnöke A  Media1 utolérte Milkovics Pált, aki értesüléseinkről csupán annyit mondott, hogy az ügylettel kapcsolatos megállapodások részleteinek egyeztetése még tart, ezért például még korai lenne arról beszélni, hogy pontosan hány százalékos üzletrésze lesz a 168 Óra körüli holdingcégben. Értesüléseinket ugyanakkor nem cáfolta. Milkovics már meg is érkezett a múlt héten Úgy tudjuk, már a 168 Órás újságírók egy része is tud arról, hogy Milkovics megjelent vagy megjelenik a 168 Órát is tulajdonló holdingcégben. Nyomát a céginformációs rendszerben nem találtuk, mivel az ügylet még nem teljesen zárult le, de forrásaink szerint már a múlt héten bemutatkozott a cégnél. Balra vagy középre? Milkovics néhány 168 Órással  beszélgetett is terveiről, és felmerült az is, hogy szeretné, ha a lapok kiegyensúlyozottan működnének, és azokat nem csak baloldali olvasók olvasnák. Ez egyes újságírók körében némi meghökkenést is okozott Milkovics bemutatkozásakor, mivel többen közülük úgy vélik, a 168 Óra erőssége épp annak erős baloldali karaktere, és ha ez megváltozik, olvasóvesztést eredményezhetne. Milkovics épp az ellenkezőjét gondolja: ha a lapot nem sorolják be egyik vagy másik oldalra, a másik oldal is vásárolni fogja. Abban gondolkodik, amilyen a Pesti Hírlap is: megjelenik benne baloldali és jobboldali véleményvezér is. A Brit Media, a 168 Óra és a Klubrádió bejárata Fotó: Ladányi András / Media1 Nemrég Habonnyal boronálta össze Milkovicsot a HVG360, de tagadja, hogy Habony embere lenne Milkovics körül egyébként a HVG360 pár hete közölt híre szerint megjelent a Habony Árpádhoz is köthető, korábban a Lokál című kormányközeli lapnál vezetői pozíciót betöltő Keresztesi Péter, de Milkovics Pál a Media1-nek nyilatkozva tagadta, hogy Habony emberei szeretnének megjelenni a cégben . Milkovics azt mondta, nem igaz, hogy Keresztesin keresztül a Pesti Hírlapra kormányközelből befolyást próbálnak gyakorolni, illetve állította, hogy Keresztesivel más munkában, más projektben működnek együtt. Pesti Hírlapos berkekből a Media1 úgy hallotta, hogy Keresztesinek a Pesti Hírlap körül volt azért némi szerepe, mivel például az újságok terjesztési folyamatába maga is belefolyt. Maga Milkovics is ilyesmiről beszélt: azt mondta, hogy Keresztesit az ingyenes lapok terjesztése körül szerzett tapasztalatai miatt kereste még korábban, de állítólag csak azért, mert jó szakember, nem pedig a korábbi politikai kötődés miatt. Ugyanakkor a Media1 most megtudta, hogy Keresztesi a Brit Mediában pozíciót fog kapni, amit Milkovics is megerősített. Keresztesi Péterrel informátoraink már találkoztak is. Keresztesi Péter, a Modern Media Group volt ügyvezetője, a Milkovics Pálhoz köthető Schwartz Group Hungary Kft. ügyvezetője is bekapcsolódik a Brit Media munkájába A Pesti Hírlaptól a holdingig A Pesti Hírlap elindítását tavaly kezdte meg az elmúlt években külföldön élő, de korábban több hazai médiumnál is megforduló, korábban a magyar tévés piacra kutyás-macskás tévécsatorna elindítását is tervező, de végül a tervet meg nem valósító Milkovics Pál. Az új ingyenes terjesztésű lap a tervezettnél némiképp később, idén év elején indult el Kerényi György főszerkesztésével. Márciusban azonban a koronavírusra hivatkozva leállították a lap megjelentetését egy időre, és nem sokkal később távozott Kerényi György alapító-főszerkesztő, akivel úgy tudjuk, nem sikerült békésre az elválás, pereskednek egymással a felek. A Pesti Hírlap a koronavírus-járvány idején lefelezett stábbal és egy új főszerkesztővel, Trencséni Dáviddal az interneten működött, de az elmúlt időszakban heti megjelenéssel újra nyomtatásban is terjeszteni kezdték a lapot, egyelőre kávézókban, kerékpárszerelőnél, lottózóban és más kereskedelmi egységekben, de Milkovicstól úgy tudjuk, mától a rikkancsos utcai terjesztést is folytatják. Épp távozóban Szabó Dániel, a Pesti Hírlap kiadójának ügyvezetője Szabó Dániel, a napi.hu főszerkesztő-helyettese, a Pesti Hírlap nyár végén leköszönő ügyvezetője / Media1-archív További hírek találhatók a Media1-en! Borító: A 168 Óra címlapja 2020.06.11-én. Fotó: Ladányi András / Media1

  • Where is Spine 360's headquarters?

    Spine 360's headquarters is located at 5000 Plaza On The Lake, Austin.

  • What is Spine 360's latest funding round?

    Spine 360's latest funding round is Recap.

  • Who are the investors of Spine 360?

    Investors of Spine 360 include J.P. Morgan Chase & Co..

Discover the right solution for your team

The CB Insights tech market intelligence platform analyzes millions of data points on vendors, products, partnerships, and patents to help your team find their next technology solution.

Request a demo

CBI websites generally use certain cookies to enable better interactions with our sites and services. Use of these cookies, which may be stored on your device, permits us to improve and customize your experience. You can read more about your cookie choices at our privacy policy here. By continuing to use this site you are consenting to these choices.